Náš online rezervační systém, kontaktní centra a terminály přijímají následující debetní nebo kreditní karty:
Pokud jste členem programu Extra a máte body, které můžete použít při platbě, počet bodů uvidíte po přihlášení v kroku platby. Tam se můžete rozhodnout, zda tuto částku odečtete a zůstatek zaplatíte jiným způsobem platby.
Přečtěte si více informací o našem věrnostním klubu Extra.
Dárkové karty Sembo lze použít v kroku platby, kde můžete zadat svůj jedinečný kód poukazu v příslušném políčku. Pokud hodnota poukazu nestačí, můžete si pro dokončení rezervace zvolit jiný způsob platby.
Hotovost (pouze v místní měně) přijímáme ve většině našich Cestovních center, nicméně je levnější rezervovat si jízdenku online než telefonicky nebo osobně.
Nabízíme také možnost platit fakturou a na splátky ve spolupráci s Captum Group AB, která je součástí společnosti Stena AB. Abyste mohli zaplatit fakturou nebo na splátky, musíte být ve věku nejméně 18 let, registrováni ve Švédsku, Dánsku nebo Norsku a schváleni při kontrole úvěruschopnosti, která se provádí v okamžiku nákupu.
Více informací o službách společnosti Captum najdete pod odkazy níže.
Pro platby telefonem můžete využít službu MobilePay.
Na některých trasách můžete platit pomocí kódu Tesco Clubcard Partner Code.
Nabízíme platby přímým inkasem prostřednictvím společnosti Riverty (dříve známé jako Arvato).
Nabízíme online bankovní platby prostřednictvím služby Przelewy24.
Nabízíme online bankovní platby prostřednictvím služby Trustly.
Na našich lotyšských a litevských stránkách si můžete pro svou rezervaci zvolit platbu bankovním převodem.
Jednoduše vyberte tuto možnost v kroku platby. Faktura vám bude zaslána e-mailem do jednoho pracovního dne. Úplná platba musí být bankovním převodem provedena do data uvedeného na faktuře.
Upozornění:
Nabízíme online bankovní platby prostřednictvím služby iDEAL.