Jaké způsoby platby mohu použít?

Nejlepší cenu vždy získáte, když si svou cestu rezervujete přímo na našich webových stránkách. V našich Cestovních centrech sice přijímáme hotovost, rezervace jízdenky online je ale levnější než telefonicky nebo osobně.

 

Upozornění: Pokud provádíte rezervaci v USA nebo Austrálii, použijte naše stránky pro mezinárodní rezervace.

 

Debetní a kreditní karty

Náš online rezervační systém a kontaktní centra přijímají následující debetní nebo kreditní karty:

Visa, Mastercard, Visa Debit, Mastercard Debit, UK Maestro (pouze Spojené království), Eurocard (pouze Skandinávie). 

 

Faktury a splátky – Švédsko

Na našich švédských stránkách můžete také platit fakturou a na splátky ve spolupráci s Captum Group AB, která je součástí společnosti Stena AB. Abyste mohli zaplatit fakturou nebo na splátky, musíte být ve věku nejméně 18 let, registrováni ve Švédsku a schváleni při kontrole úvěruschopnosti, která se provádí v okamžiku nákupu. 

 

Faktura – když chcete platit později

Po dokončení nákupu vám bude na e-mailovou adresu, kterou jste uvedli při rezervaci, zaslána faktura. Na fakturu se vztahuje poplatek a splatnost faktury je 14 dní.

 

Fakturační podmínky

 

Chcete si náklady rozložit na několik měsíců? Existují dva způsoby, jak to udělat.

 

Fixní měsíční splátky

Fixní měsíční splátky umožňují rozdělení platby na určitý počet měsíců namísto toho, abyste celou částku zaplatili najednou. Svou platbu můžete rozdělit na 3, 6 nebo 12 měsíců. Je naprosto v pořádku, pokud budete chtít zaplatit nižší částku, než kterou jste zvolili. V takovém případě přejdete na flexibilní měsíční splátky.

 

Flexibilní měsíční platby

S flexibilními měsíčními splátkami se sami rozhodnete, jakou částku každý měsíc zaplatíte (vždy však musíte zaplatit minimální částku uvedenou na faktuře). Vaše nákupy budou uvedeny na faktuře, kterou vám na začátku každého měsíce pošleme e-mailem. Fakturu je potřeba uhradit do konce měsíce.

 

Smluvní podmínky fixních a flexibilních měsíčních splátek

Standardní evropské informace o spotřebitelském úvěru (SECCI)

 

Pokud se rozhodnete platit fakturou a splátkami, provedeme posouzení vaší schopnosti splácet. Za platbu však nese odpovědnost osoba, která požádala o poskytnutí úvěru a tento úvěr jí byl poskytnut.

Pokud bude zaslána upomínka platby, bude účtován poplatek za upomínku v souladu s platnými právními předpisy.

Celou dlužnou částku můžete zaplatit kdykoli a bez dalších nákladů.

 

Přečtěte si více informací o tom, jak společnost Captum nakládá s vašimi osobními údaji

 

Máte-li jakékoli dotazy nebo chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, neváhejte kontaktovat zákaznický servis společnosti Captum na adrese kundservice@captumgroup.se nebo telefonicky na čísle +46 31 704 06 06. Služby zákazníkům jsou k dispozici každý pracovní den v době od 8:00 do 18:00 hodin.

 

Faktury a splátky – Dánsko

Ve spolupráci se společností Captum Group AB, která je součástí společnosti Stena AB, nabízíme jako způsoby platby jak fakturační, tak splátkové plány. Abyste mohli uzavřít smlouvu s firmou Captum, musí vám být nejméně 25 let, musíte mít dánské občanské registrační číslo a registrovanou adresu.

 

Faktura – když chcete platit později

Při platbě fakturou provede společnost Captum kontrolu úvěruschopnosti a vy můžete získat informace o úvěru. Po dokončení nákupu vám bude faktura zaslána na e-mailovou adresu, kterou jste uvedli při rezervaci. Na fakturu se vztahuje poplatek a splatnost faktury je 14 dní.

 

Fakturační podmínky

 

Chcete si náklady rozložit na několik měsíců? Existují dva způsoby, jak to udělat.

 

Fixní měsíční splátky

Fixní měsíční splátky umožňují rozdělení platby na určitý počet měsíců namísto toho, abyste celou částku zaplatili najednou. Svou platbu můžete rozdělit na 6 nebo 12 měsíců. Je naprosto v pořádku, pokud budete chtít zaplatit nižší částku, než kterou jste zvolili. V takovém případě přejdete na flexibilní měsíční splátky.

 

Flexibilní měsíční platby

S flexibilními měsíčními splátkami se sami rozhodnete, jakou částku každý měsíc zaplatíte (vždy však musíte zaplatit minimální částku uvedenou na faktuře). Vaše nákupy budou uvedeny na faktuře, kterou vám na začátku každého měsíce pošleme e-mailem. Fakturu je potřeba uhradit do konce měsíce.

 

Smluvní podmínky fixních a flexibilních měsíčních splátek

Standardní evropské informace o spotřebitelském úvěru (SECCI)

 

Pokud se rozhodnete platit fakturou a splátkami, provedeme posouzení vaší schopnosti splácet. Za platbu však nese odpovědnost osoba, která požádala o poskytnutí úvěru a tento úvěr jí byl poskytnut.

Pokud bude zaslána upomínka platby, bude účtován poplatek za upomínku v souladu s platnými právními předpisy.

Celou dlužnou částku můžete zaplatit kdykoli a bez dalších nákladů.

 

Přečtěte si více informací o tom, jak společnost Captum nakládá s vašimi osobními údaji

 

Máte-li jakékoli dotazy nebo chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, neváhejte kontaktovat zákaznický servis společnosti Captum na adrese kundeservice@captumgroup.dk nebo telefonicky na čísle +45 96 20 02 10. Služby zákazníkům jsou k dispozici každý pracovní den v době od 8:00 do 18:00 hodin.

 

Faktury a splátky – Norsko

Ve spolupráci se společností Captum Group AB, která je součástí společnosti Stena AB, nabízíme jako způsoby platby jak fakturační, tak splátkové plány. Abyste mohli uzavřít smlouvu s firmou Captum, musí vám být nejméně 18 let, musíte mít norské číslo sociálního pojištění a registrovanou adresu.

 

Faktura – když chcete platit později

Po dokončení nákupu vám bude na e-mailovou adresu, kterou jste uvedli při rezervaci, zaslána faktura. Na fakturu se vztahuje poplatek a splatnost faktury je 14 dní.

 

Fakturační podmínky

 

Chcete si náklady rozložit na několik měsíců? Existují dva způsoby, jak to udělat.

 

Fixní měsíční splátky

Fixní měsíční splátky umožňují rozdělení platby na určitý počet měsíců namísto toho, abyste celou částku zaplatili najednou. Svou platbu můžete rozdělit na 3, 6 nebo 12 měsíců. Je naprosto v pořádku, pokud budete chtít zaplatit nižší částku, než kterou jste zvolili. V takovém případě přejdete na flexibilní měsíční splátky.

 

Flexibilní měsíční platby

S flexibilními měsíčními splátkami se sami rozhodnete, jakou částku každý měsíc zaplatíte (vždy však musíte zaplatit minimální částku uvedenou na faktuře). Vaše nákupy budou uvedeny na faktuře, kterou vám na začátku každého měsíce pošleme e-mailem. Fakturu je potřeba uhradit do konce měsíce.

 

Smluvní podmínky fixních a flexibilních měsíčních splátek

Standardní evropské informace o spotřebitelském úvěru (SECCI)

 

Pokud se rozhodnete platit fakturou a splátkami, provedeme posouzení vaší schopnosti splácet. Za platbu však nese odpovědnost osoba, která požádala o poskytnutí úvěru a tento úvěr jí byl poskytnut.

Pokud bude zaslána upomínka platby, bude účtován poplatek za upomínku v souladu s platnými právními předpisy.

Celou dlužnou částku můžete zaplatit kdykoli a bez dalších nákladů.

 

Přečtěte si více informací o tom, jak společnost Captum nakládá s vašimi osobními údaji

 

Máte-li jakékoli dotazy nebo chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, neváhejte kontaktovat zákaznický servis společnosti Captum na adrese  kundeservice@captumgroup.no  nebo telefonicky na čísle +47 23 12 51 00. Služby zákazníkům jsou k dispozici každý pracovní den v době od 8:00 do 18:00 hodin.

 

Bankovní převod – Lotyšsko a Litva

Na našich lotyšských a litevských stránkách si můžete pro svou rezervaci zvolit platbu bankovním převodem.

Jednoduše vyberte tuto možnost v kroku platby. Faktura vám bude zaslána e-mailem do jednoho pracovního dne. Úplná platba musí být bankovním převodem provedena do data uvedeného na faktuře.

 

Upozornění:

  1. Faktura bude vystavena do jednoho pracovního dne e-mailem. Faktury nebudou vystaveny, pokud byla rezervace provedena někdy během 72 hodin před cestou. Pokud budete fakturu přesto vyžadovat, kontaktujte nás prosím e-mailem na adrese info.lt@stenaline.com nebo telefonicky na čísle: +37 046 310 561
  2. Bankovní převod není možné provést u rezervací, u kterých byly pro platbu použity Extra body.
  3. Bankovní převod není možné provést u rezervací, u nichž byla vybrána dílčí platba.
  4. Pokud nebude platba provedena do stanoveného data, rezervace bude zrušena.
  5. V případě jakýchkoli změn rezervace nás prosím kontaktujte e-mailem na adrese info.lt@stenaline.com nebo telefonicky na čísle: +37 046 310 561.

 

Extra body

Pokud jste členem programu Extra a máte body, které můžete použít při platbě, uvidíte počet bodů v kroku platby. Tam se můžete rozhodnout, zda tuto částku odečtete a zůstatek zaplatíte jiným způsobem platby. 

 

Cestovní elektronické poukazy

Cestovní elektronické poukazy lze použít v kroku platby, kde můžete zadat svůj jedinečný kód poukazu v příslušném políčku. Pokud hodnota poukazu nestačí, můžete si pro dokončení rezervace zvolit jiný způsob platby. 

Contact frequently asked question icon

Související otázky