Zásady ochrany osobních údajů věrnostního klubu

1.                     Úvod

 

My, společnost Stena Line Scandinavia AB, s identifikačním číslem 556231-7825 (dále jako „Stena Line“), jsme správcem údajů zodpovědným za zpracování vašich osobních údajů. Veškeré odkazy na „my“, „nás“ nebo „naše“ a ostatní tvar zájmena my se v těchto zásadách ochrany osobních údajů vztahují na společnost Stena Line. Naše kontaktní údaje najdete na konci těchto zásad ochrany osobních údajů. Respektujeme vaše soukromí a jsme zavázáni chránit vaše osobní údaje.

 

Naše věrnostní kluby, Stena MORE a Business Traveller, jsou níže společně označovány jako „věrnostní klub(y)“.

 

Následující webové stránky jsou dále označovány jako naše „webové stránky“:

 

stenaline.se, stenaline.dk, stenaline.no, stenaline.fi, stenaline.pl, stenaline.lv, stenaline.lt, stenaline.ee, stenaline.ru, stenaline.pl, stenaline.cz, stenaline.de, stenaline.nl, stenaline.fr, stenaline.co.uk, stenaline.ie, stenaline.it, stenaline.es, stenalinetravel.com, wyjazdygrupowe.pl, blog.stenaline.se, blog.stenaline.dk, blog.stenaline.no, blog.stenaline.pl, blog.stenaline.co.uk, blog.stenaline.ie, blog.stenaline.nl, blog.stenaline.de.

Naše webové stránky a další komunikační prostředky (e-mail, telefon, kontakt na podporu, sociální média, chat a papírové formuláře), které používáte v souvislosti s členstvím ve věrnostním klubu, jsou dále označovány jako naše „služby věrnostního klubu“.

 

2.                     Oblast působnosti těchto zásad ochrany osobních údajů

 

Tyto zásady se vztahují na námi prováděné zpracovávání vašich osobních údajů, pokud jste členem některého z našich věrnostních klubů a využíváte naše služby věrnostního klubu. Tyto zásady ochrany osobních údajů obsahují informace o tom, pro jaké účely zpracováváme vaše osobní údaje, s kým tyto údaje sdílíme a jaká máte s ohledem na své osobní údaje práva.

 

Informace o námi prováděném zpracování osobních údajů ostatních zákazníků a návštěvníků webových stránek najdete v zásadách ochrany osobních údajů společnosti Stena Line týkajících se rezervací zákazníků a návštěvníků webových stránek.

 

Informace o tom, jak nakládáme se soubory cookie, najdete v našich zásadách používání souborů cookie.

 

Informace o kamerovém dohledu na palubě našich lodí, v našich přístavech, terminálech a kancelářích a o zpracování osobních údajů v souvislosti s nimi najdete v zásadách ochrany osobních údajů společnosti Stena Line v souvislosti s CCTV.

 

3.                     Jaké kategorie vašich osobních údajů zpracováváme?

 

Společnost Stena Line zpracovává následující kategorie osobních údajů:

 

(a)        jméno;

(b)        datum narození;

(c)        pohlaví;

(d)        kontaktní údaje (adresa, telefonní číslo a/nebo číslo mobilního telefonu a e-mailová adresa);

(e)         informace o členství ve věrnostním klubu – typ členství (Stena MORE Blue, Stena MORE Gold, Stena MORE Platinum nebo Business Traveller), členské číslo, jak dlouho jste členem, jak dlouho jste na aktuální členské úrovni a jaký je váš zůstatek členských bodů;

(f)         heslo;

(g)        historie transakcí (datum, typ transakce, údaje o transakci a získané body);

(h)        historie rezervací;

(i)         informace o poloze na základě vaší IP adresy;

(j)         informace o prohlížeči (verze prohlížeče);

(k)        informace o vašem zaměstnavateli a pracovní pozici (u služebních cest).

 

4.                     Odkud vaše osobní údaje získáváme?

 

Společnost Stena Line získává vaše osobní údaje přímo od vás, když se registrujete jako člen některého z našich věrnostních klubů, když využíváte naše služby věrnostního klubu, když si rezervujete cestu, když provedete transakci, za kterou získáte body v rámci členství ve věrnostním klubu, nebo když členské body použijete k úhradě transakce.

 

Společnost Stena Line rovněž shromažďuje osobní údaje od cestovních kanceláří, kterým jste dali pokyn, aby nám vaše osobní údaje poskytly.

 

5.                     Co se stane, když nám své osobní údaje neposkytnete?

 

S ohledem na charakter členství ve věrnostním klubu je nutné, abyste nám poskytli své osobní údaje uvedené výše v části 3, abyste se mohli stát a zůstat členem našeho věrnostního klubu. Tudíž pokud nám své osobní údaje neposkytnete, nemůžeme vám členství ve věrnostním klubu nabídnout.

 

6.                     Pro jaké účely zpracováváme vaše osobní údaje a jaký je právní základ těchto aktivit spojených se zpracováváním údajů?

 

Společnost Stena Line zpracovává vaše osobní údaje pro níže uvedené účely. Pro každý účel musíme mít právní základ. Takovým právním základem může být například (i) skutečnost, že zpracování je nezbytné pro plnění smlouvy, kterou jsme s vámi uzavřeli, nebo (ii) skutečnost, že společnost Stena Line nebo třetí strana má oprávněný zájem na zpracování osobních údajů, který nepřevažuje nad vaším zájmem na tom, aby vaše osobní údaje nebyly zpracovávány. Právní základ, o který se společnost Stena Line opírá, je uveden u každého z níže uvedených účelů.

 

(a)         Poskytování členství ve věrnostním klubu Stena MORE

Společnost Stena Line používá vaše jméno, kontaktní údaje, informace o členství ve věrnostním klubu, historii transakcí a rezervací za účelem správy vašeho členství, vámi získaných a využitých bodů a rovněž úrovně členství a za účelem poskytování našich sjednaných služeb věrnostního klubu v souladu s podmínkami  věrnostního klubu Stena MORE. Zpracovávání vašich osobních údajů se provádí na základě našich smluvních závazků vůči vám.

 

(b)        Poskytování členství Business Traveller

Společnost Stena Line používá vaše jméno, kontaktní údaje, informace o členství ve věrnostním klubu, historii transakcí, historii rezervací, podrobné údaje o vašem zaměstnavateli a pracovní pozici za účelem správy členství vašeho zaměstnavatele, získaných a využitých bodů a rovněž úrovně členství a za účelem poskytování našich sjednaných služeb věrnostního klubu v souladu se Smlouvou o členství v programu Business Traveller. Toto zpracovávání vašich osobních údajů je založeno na našich oprávněných zájmech.

 

(c)        Poskytování našich služeb věrnostního klubu

Společnost Stena Line používá vaše jméno, kontaktní údaje, informace o členství ve věrnostním klubu a podrobné údaje o vašem zaměstnavateli a vaší pracovní pozici za účelem komunikace s vámi, když využíváte naše služby věrnostního klubu. Toto zpracovávání vašich osobních údajů je založeno na našich oprávněných zájmech.

 

(d)        Zlepšování našich služeb věrnostního klubu

Vaše jméno, kontaktní údaje, informace o webových stránkách na základě vaší IP adresy, informace o prohlížeči, informace o členství ve věrnostním klubu a o historii transakcí používáme ke shromažďování statistik o vašem používání našich služeb, abychom mohli zlepšovat naše služby věrnostního klubu prostřednictvím oprav chyb, rychlé a snadné identifikace a řešení problémů s konverzí webových stránek, úprav rozhraní tak, abyste mohli rychle najít informace, které hledáte, nebo zvýrazněním relevantních nabídek na webových stránkách. Provádíme to na základě analýzy toho, jak využíváte naše služby. Osobní údaje, které používáme za účelem zlepšení našich služeb věrnostního klubu, jsou v maximální možné míře agregovány. Toto zpracovávání vašich osobních údajů je založeno na našich oprávněných zájmech.

 

(e)        Předcházení zneužití služeb věrnostního klubu

Vaše jméno, kontaktní údaje a členská čísla (podle každého konkrétního případu) můžeme používat za účelem prevence zneužití a podvodu. Toto zpracovávání vašich osobních údajů je založeno na našich oprávněných zájmech.

 

(f)        Poskytování nabídek, slev a aktualizací na základě vašich nákupů

Vaše jméno, kontaktní údaje a informace o členství ve věrnostním klubu používáme k tomu, abychom vám mohli poskytovat nabídky, slevy a aktualizace na základě vašich nákupů v rámci členství ve věrnostním klubu. Toto zpracovávání vašich osobních údajů je založeno na našich oprávněných zájmech.

 

(g)         Přímý marketing

Vaše jméno, kontaktní údaje a informace o členství ve věrnostním klubu používáme v rozsahu, v jakém jste nám tyto osobní údaje poskytli, když (i) využíváte naše služby věrnostního klubu, (b) vám zasíláme zpravodaje, nabídky a relevantní informace týkající se našich služeb věrnostního klubu. Tyto informace vám budeme zasílat poštou, SMS zprávami, e-mailem a jinými formami elektronické komunikace. Tyto aktivity zpracování vašich osobních údajů jsou založeny na našich oprávněných zájmech.

Máte právo se z přímého marketingu kdykoli odhlásit, jak je popsáno v části 6(f)–(g), a to prostřednictvím odkazů za účelem odhlášení obsažených v e-mailech nebo v nastavení v sekci Moje stránky na našich webových stránkách. Pokud tak učiníte, společnost Stena Line vám již dále nebude tento přímý marketing zasílat.

 

(h)        Řešení stížností a ochrana a/nebo prokázání právních nároků

Osobní údaje používáme pouze v rozsahu, který je v každém konkrétním případě relevantní pro účely řešení jakýchkoliv stížností a ochranu a/nebo prokázání právních nároků. Toto zpracovávání je založeno na našich oprávněných zájmech.

 

7.                     S kým vaše osobní údaje sdílíme?

 

Abychom naplnili výše stanovené účely, může společnost Stena Line sdílet vaše osobní údaje s následujícími příjemci:

 

( )         Stena AB (publ)        

( )         Stena Rederi AB

(a)        Stena Line Travel Group AB

(b)        Stena Line Ltd.

(c)        Stena Line BV

(d)        Stena Line GmbH & CO.KG .

(e)         Stena Line Danmark A/S

(f)        Stena Line Polska sp.z o.o.

(g)        UAB Stena Line

(h)         SIA Stena Line

(i)         reklamní a retargetingové platformy, jako jsou Google a Facebook

(j)        poskytovatelé služeb, které využíváme k poskytování služeb, jako jsou weboví hostitelé, poštovní společnosti, analytické společnosti, poskytovatelé IT, pořadatelé akcí atd.

 

8.                     Předáváme vaše osobní údaje mimo oblast EU/EHP?

 

Společnost Stena Line může předávat některé vaše osobní údaje do níže uvedených zemí, které se nacházejí oblast mimo EU/EHS. Pokud Evropská komise rozhodla, že některá z níže uvedených zemí nezaručuje odpovídající úroveň ochrany vašich osobních údajů, poskytneme popis bezpečnostních opatření, která přijímáme, nebo právního základu, o který se opíráme, abychom zajistili, že předávání vašich osobních údajů je v souladu s legislativou EU v oblasti ochrany osobních údajů.

 

Země: Velká Británie

Bezpečnostní opatření: rozhodnutí o přiměřenosti (28. června 2021)

 

Země: USA

Bezpečnostní opatření Standardní smluvní doložky Evropské komise pro předávání osobních údajů (2010/87/EU) a (2021/915/EU)

Pokud chcete získat více informací o výše uvedených bezpečnostních opatřeních, neváhejte kontaktovat našeho pověřence pro ochranu osobních údajů. Kontaktní údaje najdete v části 11 těchto zásad ochrany osobních údajů.

 

9.                     Jak dlouho vaše osobní údaje uchováváme?

 

ÚčelTyp osobních údajůDoba uchovávání
Zajištění členství v programech Stena MORE a/nebo Business TravellerJméno, datum narození, pohlaví, kontaktní údaje, informace o členství ve věrnostním klubu, heslo, historie transakcí a rezervací, informace o vašem zaměstnavateli a pracovní poziciPo dobu, kdy jste registrovaným členem věrnostního klubu
Zlepšování našich služeb věrnostního klubuInformace o webu na základě vaší IP adresy a informací o prohlížečiPo dobu 26 měsíců od doby, kdy jste využili naše služby věrnostního klubu
Řešení stížností a ochrana a/nebo prokázání právních nárokůOsobní údaje relevantní pro posouzení stížností na věrnostní klub nebo pro ochranu a/nebo prokázání právních nárokůPo dobu, kdy jsou vaše osobní údaje přiměřeně potřebné k ochraně a/nebo uplatnění právních nároků (obvykle dokud je relevantní právní promlčecí lhůta)

 

10.                  Jaká máte práva?

 

Níže je uveden přehled vašich práv podle legislativy EU související s ochranou osobních údajů. Uplatnění těchto práv není zpoplatněno a můžete je provést zasláním e-mailu nebo dopisu na adresy uvedené na konci tohoto dokumentu. Můžete také využít kontaktní formulář na webových stránkách.

 

Jako člen věrnostního klubu máte vždy možnost odstranit nebo upravit informace, které o vás uchováváme. Své údaje můžete upravit kliknutím na odkaz „Můj profil“ po přihlášení do věrnostního klubu na webových stránkách. Všechny e-maily, které od věrnostního klubu obdržíte, budou také obsahovat odkaz na váš osobní profil, který můžete použít, pokud jej chcete aktualizovat. V případě jakýchkoliv dotazů ohledně svých práv nás neváhejte kontaktovat (viz kontaktní údaje na konci tohoto dokumentu).

 

Společnost Stena Line vždy posoudí, zda je žádost o uplatnění práva odůvodněná. Ne všechna níže uvedená práva jsou absolutní. Mohou existovat výjimky.

 

Kromě níže uvedených práv máte vždy právo podat u dozorového úřadu stížnost na zpracovávání vašich osobních údajů společností Stena Line.

 

(a)         Právo na přístup. Máte právo získat na vyžádání kopii svých osobních údajů zpracovávaných společností Stena Line a rovněž doplňkové informace týkající se zpracovávání vašich osobních údajů společností Stena Line.

 

(b)        Právo na opravu. Máte právo na opravu a/nebo doplnění svých osobních údajů, pokud jsou nepřesné a/nebo neúplné.

 

(c)        Právo na výmaz. Máte právo požádat společnost Stena Line, aby v kterémkoli z následujících případů bez zbytečného odkladu vaše osobní údaje odstranila:

 

-       osobní údaje již nejsou potřebné pro účely, pro které byly původně shromážděny nebo jinak zpracovány;

-       odvoláváte svůj souhlas se zpracováním, pro které neexistuje žádný jiný právní základ;

-       vznášíte oprávněnou námitku vůči zpracování vašich osobních údajů;

-       osobní údaje byly zpracovány protiprávně;

-       osobní údaje musí být odstraněny, aby byly splněny zákonné požadavky.

 

(d)        Právo na omezení zpracování. Máte právo požádat o omezení zpracování vašich osobních údajů v kterémkoli z následujících případů:

 

-       přesnost osobních údajů je předmětem šetření;

-       zpracování je protiprávní nebo již není pro své účely nezbytné, ale vy vznesete námitku proti odstranění vašich osobních údajů a místo toho požádáte o omezení zpracování;

-       společnost Stena Line již tyto osobní údaje nepotřebuje, ale vy je potřebujete ke stanovení, uplatnění nebo ochraně právního nároku;

-       vznesli jste námitku proti zpracování vašich osobních údajů a tato námitka se prověřuje.

 

(e)        Právo na přenositelnost údajů. Za určitých okolností máte právo obdržet osobní údaje, které se vás týkají a které jste poskytli společnosti Stena Line, za účelem jejich předání jinému poskytovateli služeb, pokud je zpracování osobních údajů založeno na vašem souhlasu nebo plnění smlouvy.

 

(f)        Obecné právo na podání námitky. Máte obecné právo kdykoliv vznést námitku proti zpracování vašich osobních údajů na základě oprávněných zájmů společnosti Stena Line. V takovém případě musíme prokázat, že máme pro zpracování přesvědčivý právní základ nebo že osobní údaje potřebujeme k určení, uplatnění nebo ochraně právních nároků.

 

(g)         Právo vznést námitku proti přímému marketingu. Máte právo kdykoliv vznést námitku proti zpracování vašich osobních údajů pro účely přímého marketingu. Společnost Stena Line pak již nesmí vaše osobní údaje pro tento účel zpracovávat.

 

11.                  Jak nás můžete kontaktovat?

 

Můžete nás kontaktovat prostřednictvím následujících komunikačních kanálů:

 

Hlavní kancelář:

Adresa: Stena Line Scandinavia AB, 405 19 Göteborg, Švédsko

Telefon: +46 770 - 57 57 00

Kontaktní formulář

 

Máme pověřence pro ochranu osobních údajů, na kterého se můžete obrátit, pokud budete mít jakékoliv dotazy ohledně zpracování vašich osobních údajů. Neváhejte kontaktovat našeho pověřence pro ochranu osobních údajů na adrese dpo@stenaline.com.