Rezervace vaší cesty po telefonu a provádění změn vašich cestovních plánů na poslední chvíli může být nákladné a stresující. Členové programu Stena MORE na úrovni Gold a Platinum se mohou obrátit na naše týmy zákaznických služeb, aniž by za to museli platit poplatek.
Přestože členové na úrovni Gold a Platinum servisní poplatky neplatí, jsou stále odpovědní za jakýkoliv rozdíl v tarifu a také za jakékoliv konkrétní poplatky za změnu typu tarifu, které mohou platit.
Členové na úrovni Platinum a Gold jsou osvobozeni od placení servisního poplatku při rezervaci nebo provádění změn rezervací po telefonu nebo osobně v našich přístavních terminálech. Členové budou povinni uhradit poplatek za změnu. Níže naleznete stručné vysvětlení pojmů a jejich výjimek:
Servisní poplatek
Tento poplatek platí při rezervaci jakékoliv formy cesty telefonicky nebo osobně v přístavu. Tento poplatek vám nebude účtován při online rezervaci.
Poplatek za změnu
Tento poplatek platí při změně času odjezdu, dne nebo trasy jakékoliv jednotlivé plavby. Odpovídajícím způsobem bude účtován také jakýkoliv rozdíl v tarifu.
Změny osvobozené od poplatků za změnu:
• Změny údajů o cestujících
• Změny údajů o vozidle
• Přidání kajut, jídel nebo salonku Stena Plus Lounge k rezervaci
Můžete se obrátit na náš tým podpory programu MORE a vybrat si jako povahu svého Dotazy člen programu Stena MORE nebo nám zavolejte na číslo +44 343 208 1800.