Zarezervovat

Co dělá společnost Stena Line v souvislosti s nemocí COVID-19?

Přečtěte si prosím oficiální vyjádření společnosti Stena Line k nemoci COVID-19 a k tomu, jak může ovlivnit organizaci cest.

Ahoj!

Možná to nevíte, ale každý rok uskutečníme 28 tisíc plaveb, kterými spojujeme celou Evropu i její obyvatele. Na každé z těchto plaveb se staráme o zajištění bezpečnosti a pohodlí pro naše hosty, což je naše hlavní priorita. A kvůli tomu věnujeme dění kolem nemoci COVID-19 plnou pozornost.

Jsme velmi vděční, že jste se v minulosti rozhodli cestovat s naší společností. Proto bychom vás rádi informovali o krocích, které jsme podnikli k tomu, abyste se i nadále mohli cítit na palubě v bezpečí a aby společnost Stena Line mohla provozovat spolehlivé a pohodlné plavby.

Bezpečnost na prvním místě

Za těchto mimořádných okolností spoléháme na příručky a postupy, které máme zavedeny pro tento druh situací. Naše posádky jsou školeny na mnoho různých situací včetně onemocnění. Kromě toho:

  • Jsme v kontaktu s místními úřady v 10 zemích, v nichž působíme, a dodržujeme omezení, která vydaly tyto úřady i uznávané zdravotnické organizace.
  • Na palubě našich trajektů a v našich terminálech přijímáme preventivní opatření bránící šíření koronaviru. Tato opatření zahrnují:
    • Zavádíme častější preventivní úklid a dezinfekci míst, kterých se cestující často dotýkají (např. klik a madel dveří, přístupových dotykových panelů, telefonů). Jsou dezinfikována po každé plavbě nebo alespoň třikrát denně v případě delších cest.
    • Zvyšujeme počet veřejných míst, na nichž si lze umýt a dezinfikovat ruce.
    • Poskytujeme informace o hygienických opatřeních podle pokynů Světové zdravotnické organizace.
  • Zaměstnanci společnosti Stena Line na palubě jsou vyškoleni a vědí, jak se mají zachovat v případě podezření na onemocnění, a na našich trajektech je lékařské vybavení.
  • Stránka s informacemi je na adrese https://www.stenaline.com/coronavirus-information/.

 

Bez poplatku za změnu rezervace pro větší flexibilitu

V této situaci vám chceme poskytnout flexibilitu, abyste si mohli bez problémů zarezervovat plavbu u naší společnosti. Z tohoto důvodu rušíme veškeré poplatky za jednorázovou změnu rezervace lístků pro všechny naše destinace. Můžete si tak upravit cestu, jak vám to bude vyhovovat, pokud se vám změní plány.

To platí pro všechny lístky rezervované dosud v roce 2020 a pro nové rezervace až do 31. března. Pokud zvolíte vyšší typ tarifu, budete muset doplatit rozdíl v tarifech. Bližší informace o našich pravidlech a podmínkách naleznete zde.

Pro cestující účastnící se skupinových a balíčkových výletů platí zvláštní podmínky. Obraťte se prosím na kontaktní osobu poskytovatele, u něhož byla rezervace provedena.

Doufáme, že tato flexibilita vám dopřeje klid při rezervaci lístků společnosti Stena Line.

 

Cestování se společností Stena Line

Momentálně funguje naše síť ve všech destinacích, které jsou součástí našich 20 tras. Dojde-li k nějakým změnám, neprodleně zveřejníme na našich webových stránkách aktuální cestovní informace, abyste byli co nejlépe informováni.

Můžete se spolehnout, že společnost Stena Line a naši zaměstnanci budou všem našim cestujícím poskytovat spolehlivé a udržitelné služby, tak jako tomu bylo v předchozích téměř 60 letech. Děkujeme, že cestujete se společností Stena Line, a těšíme se, že vás brzy opět uvítáme na palubě.

Se srdečným pozdravem

Niclas Mårtensson
Prezident a generální ředitel společnosti Stena Line