Jaké způsoby platby mohu použít?

Debetní a kreditní karty


Náš online rezervační systém, kontaktní centra a terminály přijímají následující debetní nebo kreditní karty:

 

  • Visa
  • Mastercard 
  • Maestro      
  • JCB            
  • UnionPay    

 

Extra body

Pokud jste členem programu Extra a máte body, které můžete použít při platbě, počet bodů uvidíte po přihlášení v kroku platby. Tam se můžete rozhodnout, zda tuto částku odečtete a zůstatek zaplatíte jiným způsobem platby.

Přečtěte si více informací o našem věrnostním klubu Extra.

 

 

Dárkové karty Sembo

Dárkové karty Sembo lze použít v kroku platby, kde můžete zadat svůj jedinečný kód poukazu v příslušném políčku. Pokud hodnota poukazu nestačí, můžete si pro dokončení rezervace zvolit jiný způsob platby.

 

 

Hotovost

Hotovost (pouze v místní měně) přijímáme ve většině našich Cestovních center, nicméně je levnější rezervovat si jízdenku online než telefonicky nebo osobně.

 

 

Norsko / Švédsko

Captum

Nabízíme také možnost platit fakturou a na splátky ve spolupráci s Captum Group AB. Abyste mohli zaplatit fakturou nebo na splátky, musíte být ve věku nejméně 18 let, registrováni ve Švédsku nebo Norsku a schváleni při kontrole úvěruschopnosti, která se provádí v okamžiku nákupu.

 

Více informací o službách společnosti Captum najdete pod odkazy níže.

 

Norsko

Švédsko

 

 

Dánsko

MobilePay

Pro platby telefonem můžete využít službu MobilePay.

 

 

Velká Británie / Irsko

Kódy partnerů Tesco Clubcard

Na některých trasách můžete platit pomocí kódu Tesco Clubcard Partner Code. 

 

PayPal

Můžete také platit pomocí PayPalu, online platebního systému, který vám umožňuje posílat a přijímat peníze kdekoli na světě.

 

 

Německo

PayPal

Můžete také platit pomocí PayPalu, online platebního systému, který vám umožňuje posílat a přijímat peníze kdekoli na světě.

 

Polsko

 

Przelewy24

Nabízíme online bankovní platby prostřednictvím služby Przelewy24.

 

 

Lotyšsko / Litva / Estonsko

 

Trustly

Nabízíme online bankovní platby prostřednictvím služby Trustly.

 

 

Lotyšsko / Litva

Bankovní převod

 

Na našich lotyšských a litevských stránkách si můžete pro svou rezervaci zvolit platbu bankovním převodem.

 

Jednoduše vyberte tuto možnost v kroku platby. Faktura vám bude zaslána e-mailem do jednoho pracovního dne. Úplná platba musí být bankovním převodem provedena do data uvedeného na faktuře.

 

Upozornění:

  1. Faktura bude vystavena do jednoho pracovního dne e-mailem. Faktury nebudou vystaveny, pokud byla rezervace provedena někdy během 72 hodin před cestou. Pokud budete fakturu přesto vyžadovat, kontaktujte nás prosím e-mailem na adrese info.lt@stenaline.com nebo telefonicky na čísle: +370 46 310 561.
  2. Bankovní převod není možné provést u rezervací, u kterých byly pro platbu použity Extra body.
  3. Bankovní převod není možné provést u rezervací, u nichž byla vybrána dílčí platba.
  4. Pokud nebude platba provedena do stanoveného data, rezervace bude zrušena.
  5. V případě jakýchkoli změn rezervace nás prosím kontaktujte e-mailem na adrese info.lt@stenaline.com nebo telefonicky na čísle: +370 46 310 561.

 

 

Nizozemsko

 

iDEAL

Nabízíme online bankovní platby prostřednictvím služby iDEAL.